ASL Fly Executive

MIPIM - Cannes

Schema

10u45 – Opening van de General Aviation Terminal op Antwerpen luchthaven.

11u20 – Uiterlijk moment van aanmelding aan de terminal.

11u30 – Start boarding.

12u00 – Vertrek vlucht JNL3000 naar Cannes.

13u40 – Aankomst in Cannes.

06u45 – Opening van de General Aviation Terminal op Antwerpen luchthaven.

07u20 – Uiterlijk moment van aanmelding aan de terminal.

07u30 – Start boarding.

08u00 – Vertrek vlucht JNL4000 naar Cannes.

09u40 – Aankomst in Cannes.

18u30 – Opening check-in bij Sky Vallet Cannes

19u00 – Uiterlijk moment van aanmelding.

19u05 – Start boarding.

19u30 – Vertrek vlucht JNL3001 naar Antwerpen luchthaven.

21u40 – Aankomst in Antwerpen. U wacht in de General Aviation Terminal op de bagage.

11u00 – Opening check-in bij Sky Vallet Cannes

11u30 – Uiterlijk moment van aanmelding.

11u35 – Start boarding.

12u00 – Vertrek vlucht JNL4001 naar Antwerpen luchthaven.

13u40 – Aankomst in Antwerpen. U wacht in de General Aviation Terminal op de bagage.

Praktische informatie

De MIPIM vluchten vertrekken vanaf de General Aviation Terminal op Antwerpen luchthaven. Indien u met eigen wagen komt dan zet u best de medereizigers en bagage aan de terminal af vooraleer te parkeren.  Een vertegenwoordiger van ASL Fly Executive neemt de bagage in ontvangst en checkt de persoonsgegevens van de reizigers. De terminal opent 90 minuten voor vertrek. Wij vragen om uiterlijk 40 minuten voor vertrek van de vlucht aanwezig te zijn. In afwachting dat het tijd is om te boarden geniet u in de lounge van een drankje. Van zodra het tijd is om te boarden zal u in kleine groepjes via de security check naar het vliegtuig begeleid worden.

Om aan de General Aviation Terminal te raken, moet u de hoofdterminal passeren. Na 200 meter vindt u de terminal voor de privévluchten aan uw linkerzijde. Gebruik de gps-coördinaten van de E-Lounge om de google maps locatie te gebruiken.

U kan gebruik maken van de Premium parking. Zet eerst medepassagiers en bagage af aan de general aviation terminal vooraleer de wagen te parkeren. Parkeer de wagen zo dicht mogelijk bij de voetgangersdoorgang zoals aangegeven in het bijgevoegde plannetje.

Kostprijs per dag: 14 euro.

In Cannes maken wij gebruik van de diensten van Sky Vallet. In de lounge wordt water, frisdrank en koffie/thee geserveerd. GOOGLE MAPS

Iedere passagier heeft recht op 1 check-in koffer van maximum 23 kg + 1 persoonlijk item dat onder de zetel moet passen. In bijlage vindt u een lijst met ‘dangerous goods’ die niet of enkel mits voorafgaande toestemming vervoerd mogen worden.

Belangrijk: lithium batterijen en powerbanks moeten verplicht in de handbagage worden vervoerd. Indien deze items in de check-in bagage worden gedetecteerd worden deze verwijderd met risico dat u ze kwijt bent.

Bij vertrek moet iedere passagier een geldige identiteitskaart of paspoort kunnen voorleggen dat geldig is voor de periode van de reis. Niet-EU burgers moeten bij hun ambassade checken welke documenten nodig zijn voor de reis. Kinderen moeten in het bezit zijn van een geldig kids-ID. Een verblijfskaart is GEEN geldig document om te reizen.

Om te garanderen dat iedereen samen zit, zorgt Fly Executive op voorhand voor uw plaatsreservatie. Omdat alle plaatsen identiek zijn, is er kwalitatief geen enkel onderscheid tussen de zetels. U kan op het ticket zien welke stoel werd toegekend. De tickets worden u via email toegestuurd.

De vliegtuigtickets worden 1 week voor de vlucht via email toegestuurd. Gelieve ons te contacteren indien er een fout in de naam zou zijn. Online check-in voor de vlucht is niet nodig.

Reizen naar Frankrijk zijn enkel mogelijk volgens voorwaarden van het EU digitaal COVID-certificaat:

Voor Frankrijk moet het het volgende bevatten:

  • bewijs van een volledige vaccinatiecyclus, inclusief de noodzakelijke wachttijd na de injectie:
    • De door Frankrijk aanvaarde vaccins zijn diegene erkend door het Europees Geneesmiddelenagentschap (EMA): Pfizer, Moderna, AstraZeneca en Johnson & Johnson/Janssen.
    • Het bewijs van vaccinatie is slechts geldig op voorwaarde dat het een volledig vaccinatieschema aantoont, namelijk:
      • 7 dagen na de 2de injectie voor de vaccins met dubbele injectie (Pfizer, Moderna, AstraZeneca);
      • 28 dagen na de injectie voor de vaccins met één enkele injectie (Johnson & Johnson);
      • 7 dagen na de injectie voor de vaccins bij personen met een aantoonbare geschiedenis van COVID-19 (slechts 1 injectie nodig).
  • of bewijs van een negatieve RT-PCR- of antigeentest van minder dan 72 uur oud. De huidige termijnen voor de geldigheid van de test zijn strikt op het moment van instappen (geen flexibiliteit tot 2 of 3 dagen);
  • of bewijs van een positieve RT-PCR-test die het herstel van COVID-19 aantoont, ten minste 15 dagen oud en niet meer dan 6 maanden oud.

Europese reizigers zullen de “QR-code” van het certificaat kunnen tonen aan de grenspolitie of aan luchtvaartmaatschappijen, ongeacht de taal waarin het certificaat is opgesteld. Een groen of rood licht geeft aan of de Europese reiziger het grondgebied mag betreden of niet.

Voorwaarden
  • Naamswijziging: kosteloos.
  • Annulering: tickets zijn niet terugbetaalbaar ingeval van annulering*.

*Indien vluchten worden geannuleerd omwille van een in- of uitreisverbod opgelegd door de Franse en/of Belgische autoriteiten dan heeft u recht op een volledige terugbetaling van alle niet gebruikte tickets. 

Wij adviseren om samen met uw boeking ook een annuleringspolis af te sluiten. In dat geval kan u de kosten van een annulatie recupereren via de verzekeringsmaatschappij. Zo betaalt Touring de annuleringskosten terug in geval van een positive Covid-19 test waardoor u niet kan vertrekken. Hieronder vindt u alle polissen die wij kunnen aanbieden. De algemene voorwaarden worden op vraag aan u bezorgd.

Belangrijk: om de dekking annulering te garanderen, moet de polis binnen de 48 uur na reservatie worden opgemaakt. Indien u boekt binnen de week voor afreis dient dit de dag zelf te gebeuren.

625 €

vanaf prijs, per persoon, per traject




Vluchten op 6 en 7 september heen en 8 en 9 september retour.




U vliegt met de Embraer ERJ-135 uit de vloot van ASL Group. Het toestel heeft 30 corporate zetels met 92 cm beenruimte ipv de klassieke 78 cm. Door de configuratie – 10 rijen met 1 plaats links en 2 plaatsen rechts – garanderen wij dat u steeds alleen of langs iemand uit uw gezelschap zit. Het aantal aangeboden plaatsen is beperkt tot 20. Tijdens de vlucht serveren wij een maaltijd en dranken.



Inclusief

  • Vlucht met de Embraer ERJ-135 in corporate class
  • 23 kg check-in bagage
  • 1 persoonlijk item dat onder de zetel past
  • Alle dranken en een maaltijd
  • Keuze uit een single of dubbel seating

Boek Nu